
Situatia din prezent, definita de Corona Virus a insemnat o serie de protocoale profesionale pe care intreaga Familie 32 le-a organizat si le-a pus in practica cu cea mai mare responsabilitate si grija pentru pacient.
Structura de management a clinicii, personalul medical si echipa de suport au conlucrat si cu mult profesionalism au reactionat imediat si au creat structura necesara pentru ca tratamentele stomatologice digitale sa fie oferite pacientilor, asa cum i-am obisnuit, la cel mai bun raport calitate-pret si in perfecta siguranta.
Durerea dentara este una dintre cele mai neplacute si chinuitoare, iar suferinta pacientului este ingreunata si de riscul ca problemele sa se agraveze si sa implice mai multe tratamente si costuri mai mari. Perioada Corona Virus a evidentiat poate, mai mult ca niciodata acest aspect. Insa, intreaga Familia 32 a facut tot posibilul ca atat in perioada de carantina, cat si dupa sa fie alaturi de fiecare pacient: am oferit consultatii telefonice gratuite prin numarul Patient Care 32 – 0730 32 32 32, am fost mereu pregatiti cu solutii pentru pacienti.
Suntem 100% pregatiti pentru a sustine tratamente din orice arie a stomatologiei cu rezultate eficiente. Suntem loiali principiilor noastre:
Tratamente performante bazate pe tehnologie digitala
Materie prima premium
Echipa de experti din toate ariile stomatologiei
Investigatii 3D si laborator dentar sub acelasi acoperis
Tratamente fara durere si minim invazive
La toate acestea am adaugat protocoale profesionale de securitate:
Achizitia de extra dotari: nebulizator, lampi UV, echipament de protective special pentru echipa (combinezoane sau halite impermeabile, masti FPP2, FPP3), substante profesionale pentru dezinfectare (oxidice air, Lintensiv, Mikozid)
Flux de triaj al pacientilor realizat in exteriorul clinicii, plus circuite cu cate o cale de acces si o cale de plecare separate
De asemenea, despre schimbarile din stomatologie provocate de Corona Virus, Dr. Razvan Boberis, Ceo Clinica 32 a oferit un interviu pentru Pro TV: